Das Rätsel der fliegenden Dreiecke: Gibt es schon irdische UFos?
Was steckt hinter den Sichtungen dreieckiger Ufos?

 


Das Phänomen der "fliegenden Dreiecke" gelangte erstmals in den Jahren 1989 - 1990 in das Bewußtsein einer breiteren Öffentlichkeit.

Damals ereignete sich in Belgien einer der bis heute größten europäischen Sichtungswellen unbekannter Flugobjekte.

Es gibt für diese Flugobjekte ca. 2600 Zeugen aus der Bevölkerung sowie 20 Zeugen von der Polizei. Hinzu kommen Radaraufnahmen, Berichte von Piloten der Luftwaffe, ein Foto sowie einige Videoaufnahmen.

Beobachtet wurden dreieckige (gelegentlich auch quadratische) bis zu Fußballfeld - große Plattformen, die teilweise bewegungslos in der Luft standen, meist aber im Schritttempo über Städte, Dörfer und an Straßen entlang flogen. Die Objekte waren nahezu geräuschlos, lediglich ein leises "Surren" wird von einigen Zeugen berichtet. Beschrieben, gefilmt und fotografiert wurden drei sehr helle Lichter an den Enden der Dreiecke sowie ein rotierendes oder blinkendes rötliches Licht im Zentrum der Objekte. Berichtet wurde ab und zu auch, das mittlere Licht habe sich von der Plattform gelöst und sei allein herumgeflogen...

Darüber hinaus schienen manche Flugmanöver der Maschinen den Gesetzen der Physik zu spotten, so wurde z.B. ausgesagt, die Geräte hätten im rechten Winkel ihre Flugbahn ändern können.  

Die fundiertesten Aussagen können für die Nacht vom 30. auf den 31. März 1990 gemacht werden. Nachdem wieder mehrere Zeugen bei der Polizei angerufen und von merkwürdigen Himmelserscheinungen berichtet hatten und auch Radarstationen der Nato und der zivilen Luftüberwachung unidentifizierte Flugobjekte gemeldet hatten, liefen bei der belgischen Luftwaffe Alarmmeldungen ein.

Um die Objekte identifizieren zu können wurden kurz nach 0.00 Uhr zwei F-16 - Abfangjäger gestartet. Während dieser Operation konnte eines der Ufos mit der Zielerfassung eines F-16 - Jägers erfasst werden.

Daraufhin - so als hätte das fremde Objekt die Zielerfassung registriert - beschleunigte das Objekt von den zuvor gemessenen 280 kmh auf 1800 kmh, was einer Beschleunigung von 43 g entspricht - Bei 7 bis 8 g verliert ein Mensch für gewöhnlich bereits das Bewußtsein!

Anschließend fiel das Objekt innerhalb weniger Sekunden auf eine Flughöhe von ca. 200 Metern und war somit für den Radar nicht mehr nachweisbar!

Die Frage, worum es sich bei den Objekten der belgischen Ufo - Sichtungswelle gehandelt haben könnte, erhitzt bis heute die Gemüter.

Der Stabschef der belgischen Luftwaffe, General Wilfried de Brouwer erklärte am 22.06. 1990 auf einer Pressekonferenz, auf welcher die Radaraufzeichnungen einer der beteligten F-16 - Jäger präsentiert wurden: "Unser Verteidigungssystem ist gegen diese Maschinen machtlos".

Dreieckige Ufos sind unsererer Luftabwehr überlegen.     "Die Luftwaffe ... ist zu dem Schluss gelangt, dass sich im belgischen Luftraum eine gewissen Zahl anomaler Phänomene ereignet hat. Die vielen ...dokumentierten Sichtungen vom Boden sowie die Beobachtungen in der Nacht vom 30./31. März haben uns zur Vermutung Anlass gegeben, dass eine bestimmte Zahl nicht genehmigter Flugaktivitäten tatsächlich stattgefunden hat." So General Wilfried de Brouwer, Stabschef der belgischen Luftwaffe im Nachwort des Buches "UFO-Welle über Belgien".

Video auf Youtube!

Die Sichtung eines "fliegenden Dreiecks" in Irland:

Das Video stammt angeblich aus der Gegend um Nord-Dublin und soll am 03.08.2008 von einem Senior - Polizisten mit einem Handy gefilmt worden sein. Falls es authentisch ist, ist es das wohl bisher beste Videomaterieal von einem dieser Flugobjekte. Besonders spektakulär: Gegen Ende des Videos sendet das Objekt einen roten Lichtstrahl, der an einen Laserstrahl erinnert, aus.

Video auf Youtube!

 Quelle: www.nice-links.de/fliegende-dreiecke.html

http://weltraum-info.de


USAF Top secret nuclear powered flying triangle - The TR-3b


"A friend said, he would never forget the sight of the alien looking TR-3B based at Papoose. The pitch black, triangular shaped TR-3B was rarely mentioned--and then, only in hushed whispers--at the Groom Lake facility where he worked. The craft had flown over the Groom Lake runway in complete silence and magically stopped above Area S-4. It hovered silently in the same position, for some 10 minutes, before gently settling vertically to the tarmac. At times a corona of silver blue light glowed around the circumference of the massive TR-3B. The operational model is 600 feet across."

The TR-3B is Code named Astra. The tactical reconnaissance TR-3B first operational flight was in the early 90s. The triangular shaped nuclear powered aerospace platform was developed under the Top Secret, Aurora Program with SDI and black budget monies. At least 3 of the billion dollar plus TR-3Bs were flying by 1994. The Aurora is the most classified aerospace development program in existence. The TR-3B is the most exotic vehicle created by the Aurora Program. It is funded and operationally tasked by the National Reconnaissance Office, the NSA, and the CIA. The TR-3B flying triangle is not fiction and was built with technology available in the mid 80s. Not every UFO spotted is one of theirs.
The TR-3B vehicles outer coating is reactive to electrical Radar stimulation and can change reflectiveness, radar absorptiveness, and color. This polymer skin, when used in conjunction with the TR-3Bs Electronic Counter Measures and, ECCM, can make the vehicle look like a small aircraft, or a flying cylinder--or even trick radar receivers into falsely detecting a variety of aircraft, no aircraft, or several aircraft at various locations. A circular, plasma filled accelerator ring called the Magnetic Field Disrupter, surrounds the rotatable crew compartment and is far ahead of any imaginable technology.
Sandia and Livermore laboratories developed the reverse engineered MFD technology. The government will go to any lengths to protect this technology. The plasma, mercury based, is pressurized at 250,000 atmospheres at a temperature of 150 degrees Kelvin and accelerated to 50,000 rpm to create a super-conductive plasma with the resulting gravity disruption. The MFD generates a magnetic vortex field, which disrupts or neutralizes the effects of gravity on mass within proximity, by 89 percent. Do not misunderstand. This is not antigravity. Anti-gravity provides a repulsive force that can be used for propulsion. The MFD creates a disruption of the Earth's gravitational field upon the mass within the circular accelerator. The mass of the circular accelerator and all mass within the accelerator, such as the crew capsule, avionics, MFD systems, fuels, crew environmental systems, and the nuclear reactor, are reduced by 89%. This causes the effect of making the vehicle extremely light and able to outperform and outmaneuver any craft yet constructed--except, of course, those UFOs we did not build.

The TR-3B is a high altitude, stealth, reconnaissance platform with an indefinite loiter time. Once you get it up there at speed, it doesnt take much propulsion to maintain altitude. At Groom Lake their have been whispered rumours of a new element that acts as a catalyst to the plasma. With the vehicle mass reduced by 89%, the craft can travel at Mach 9, vertically or horizontally. My sources say the performance is limited only the stresses that the human pilots can endure. Which is a lot, really, considering along with the 89% reduction in mass, the G forces are also reduced by 89%.

The TR-3Bs propulsion is provided by 3 multimode thrusters mounted at each bottom corner of the triangular platform. The TR-3 is a sub-Mach 9 vehicle until it reaches altitudes above l20,000 feet--then God knows how fast it can go! The 3 multimode rocket engines mounted under each corner of the craft use hydrogen or methane and oxygen as a propellent. In a liquid oxygen/hydrogen rocket system, 85% of the propellent mass is oxygen. The nuclear thermal rocket engine uses a hydrogen propellent, augmented with oxygen for additional thrust. The reactor heats the liquid hydrogen and injects liquid oxygen in the supersonic nozzle, so that the hydrogen burns concurrently in the liquid oxygen afterburner. The multimode propulsion system can; operate in the atmosphere, with thrust provided by the nuclear reactor, in the upper atmosphere, with hydrogen propulsion, and in orbit, with the combined hydrogen\ oxygen propulsion.
What you have to remember is, that the 3 rocket engines only have to propel 11 percent of the mass of the Top Secret TR-3B. The engines are reportedly built by Rockwell. Many sightings of triangular UFOs are not alien vehicles but the top secret TR-3B. The NSA, NRO, CIA, and USAF have been playing a shell game with aircraft nomenclature - creating the TR-3, modified to the TR-3A, the TR-3B, and the Teir 2, 3, and 4, with suffixes like Plus or Minus added on to confuse further the fact that each of these designators is a different aircraft and not the same aerospace vehicle. A TR-3B is as different from a TR-3A as a banana is from a grape. Some of these vehicles are manned and others are unmanned.


Their has been a lot of interest in this Military aircraft known as the TR3B. The TR3B is a triangular shaped Nuclear powered aerospace craft. Many, like myself wounder what the propulsion is, that makes it possible. Here how Mr. Edgar Fouche (on the right photo) a physics expert. A circular,plasma filled accelerator ring, called the Magnetic Field Disruptor surrounds the rotatable crew compartment and is far ahead of any imaginable technology. The plasma, mercury based, is pressurized at 250,000 atmospheres, at a temperature of 150 degrees kelvin and accelerated to 50,000 RPM to create a super conducted plasma, resulting in gravity disruption. The MFD generates a magnetic vortex field, which neutralizes the effects of gravity by up to 89%.
He goes on to say some of his soures said the performance is only limited only to the stresses to the human pilots can endure. With 89% reduction in G's what would have been 4.2g limit is now a 40G limit. The TR3B's main propulsion is by three multi-mode thrusters mounted at each corner of the triangle. The craft is a sub mach 9 craft, at 120,000 feet,and below.Its never been tested any higher, so who know its limits. The first pictures ever taken of the TR3B were in Belgium March 31 1990 (LINK), it was again sighted in Idaho in 2000 when it flew within 200 feet of some people camping. The one thing that makes it stick out is the three lights,one on each corner, and one main light in the center
The campers said it was noiseless except for a small huming,when it moved. Rumors that the pending official disclosure of the existence of the TB3R a been around for a while now. Most want to know how it works, but I'm sure its going to be a while before it becomes public.

Quelle: www.latest-ufo-sightings.net